GY. I. K.
1. Mi az a ClickShop.hu?
A ClickShop.hu egy online áruház, ahol ismert márkák kiváló minőségű termékeit forgalmazzuk, elérhető áron. Széles termékkínálatunk az elektronika, telekommunikáció, számítástechnika, háztartás, otthon és kert valamint az energiatakarékosság kategóriáiból tevődnek ki.
2. Biztonságosan vásárolhatok a ClickShop.hu-n?
A ClickShop.hu rendkívül körültekintő az adatok és vásárlóink biztonsága érdekében. Az adatokat biztonságos, védett helyen tároljuk az illetéktelen hozzáférést megakadályozva. Az adatokat nem hozzuk nyilvánosságra. További információt az Adatkezelési Szabályzatunkban talál.
3. Hogyan találom meg a terméket, amit keresek?
A ClickShop.hu oldalon több lehetőség kínálunk a kívánt termék megkereséséhez:
Keresés:
A leggyorsabb megoldás az oldal tetején található kereső. Írja be a terméket, amit keres (pl. „laptop”) és kattintson a nagyító ikonra a kereső beviteli mezője mellett. Attól függően, hogy hány találat van a keresésre, ezután további szűréseket végezhet: termékkategóriára, árra, gyártóra stb.. Ha rákattint egy tételre, akkor a termék adatlapjára érkezik, ahol minden adatot megtalál a termékre vonatkozóan.
Navigáció:
A keresőn kívül még az oldal tetején található kategória menüsorból is eljuthat a keresett termékhez. A kategóriák fölé vitt egérrel további szűrési lehetőségek nyílnak, vagy rákattintva a kategóriára oldalára érkezik, ahol a baloldalon lévő alkategóriák alapján léphet tovább.
4. Hogy tudok rendelni a ClickShop.hu-ról?
Miután megtalálta a megvásárolni kívánt terméket, a terméklapról vagy listázóból kattintson a „Kosárba” gombra. Ezzel a termék bekerül kosarába és folytathatja a vásárlást. Miután a kosárba helyezett minden terméket, amit megrendelne, az oldal jobb felső sarkában lévő „Kosár”-ra kattintva megtekintheti őket, módosíthatja a tartalmát – hozzáadhat vagy törölhet termékeket, majd a „Kosár frissítése” gombbal aktualizálhatja kosarát.
5. Hogyan tudok regisztrálni a ClickShop.hu-n?
Minden oldal jobb felső sarkában lévő „Regisztráció” szóra kattintva, a „Regisztráció” gombbal tud saját fiókot létrehozni. Kérjük, a regisztráció során feltétlen adjon meg minden csillaggal jelölt mezőben kért adatot, majd kattintson a „Létrehoz” gombra. Ezután saját fiókja létre jön, és már vásárolhat is.
6. Elfelejtett jelszó.
Elfelejtett jelszó esetén, minden oldal jobb felső sarkában lévő „Belépés” szóra kattintva, a belépési oldalra érkezve, a felhasználónév és jelszót kérő mező alatti „Elfelejtett jelszó” funkcióval tudja elérni a jelszó emlékeztetőt. A jelszó emlékeztetőhöz meg kell adnia regisztrált e-mail címét, majd a „Küldés” gombra kattintva elküldjük Önnek a regisztrált e-mail címére.
7. Személyes fiókja (Saját fiók)
Az oldal jobb felső sarkában lévő „Belépés”-re kattintva tud belépni személyes fiókjába. Itt a következő funkciókat érheti el:
Jelszó megváltoztatása
Számlázási cím módosítása
Szállítási cím módosítása
Rendelések
Kijelentkezés
Azaz, módosíthatja jelszavát, megadhat eltérő számlázási és szállítási címeket valamint nyomon követheti rendeléseit. Kérjük, az adatok módosítása után az aktuális oldalon mindig kattintson a „Küldés” gombra, csak ezután végleges a módosítás.
Biztonsági okok miatt kérjük, senkinek ne adja át felhasználónevét és jelszavát. Ügyfélszolgálatunk sosem fogja kérdezni jelszavát, kérjük, ha valaki mégis a ClickShop.hu nevében a jelszavát kéri, azt ne adja meg és jelentse esetet ügyfélszolgálatunknak.
8. Hogyan tudok a hírlevélre feliratkozni?
Belépés után a fiókjában lehetősége van a hírlevélre fel és leiratkozni, illetve a weboldalon a "Szeretnék hírlevelet" felirat alatt adhatja meg email címét. Hírleveleinkben az oldalon kapható termékek akcióiról, különleges ajánlatokról, személyre szabott ajánlatokról tájékozódhat. A hírlevélről való leiratkozást a hírlevelek alján lévő „Leiratkozom” gombbal teheti meg, vagy belépés után a fiókjában.
9. Mennyibe kerül a szállítás?
A megrendelt termékeket minden esetben futárszolgálattal szállítjuk ki, vagy raktárunkban személyesen átvehető előzetes értesítés után. Csak Magyarországra vállalunk szállítást. A futárszolgálatos kézbesítés hétköznap 8:00 és 18:00 óra között történik. Amennyiben ezen időkereten belül nem tartózkodik otthon, kérjük, adja meg szállítási címnek azt a címet (pl. munkahely) ahol futáraink elérhetik Önt.
A futárszolgálat kiszállítási díja bruttó 1.990 Ft.
Személyes átvétel: díjmentes
10. Mikor szállítják a megrendelt terméket?
Raktáron lévő termékek szállítási ideje a megrendeléstől számított 2-3 munkanap, azonban lehetséges, hogy nem áll rendelkezésünkre minden termék azonnal, vagy a beszállítónknak több időre van szüksége a termék szállításához. A szállítási folyamatot még időjárási tényezők is befolyásolhatják.
11. Hogyan tudom ellenőrizni hol jár a megrendelt termékem?
Amennyiben futárszolgálattal kérte a kiszállítás, a www.gls.hu oldalon tájékozódhat a küldeménye fuvarlevélszámának kitöltésével csomagja státuszáról. A nyomon követés onnantól kezdve lehetséges, hogy a csomagját átadtuk futárszolgálatunknak. Önt erről e-mailben értesítjük, melyben a fuvarlevélszámot is megtalálja. Ha Ön nem kapott ilyen e-mailt, érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál.
12. Eltérő címre történő szállítás.
A megrendeléskor megadott szállítási címtől eltérni abban az esetben lehet, ha a terméket átvevő személy megegyezik azzal a személlyel, aki az eredeti rendelés során meg lett adva, mint átvevő.
Ezt a kiszállítást végző futár ellenőrzi, melynek során a vásárló köteles személyazonosságát aláírásával megerősíteni.
13. Hogyan szállítanak?
A szállítás során mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megrendelt termékét a lehető legideálisabb körülmények között szállítsuk.
E-mail értesítőt küldünk amint a megrendelt termék elhagyja a raktárt és átkerül a futárhoz, amelyben a házhozszállítás hozzávetőleges időpontját is feltűntetjük.
A szállítás hétköznap 8:00 és 18:00 között történik, a rendelés során megadott címre.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy:
- A szállítást a rendelés során megadott címre végezzük.
- Nagyméretű termék szállítása esetén a csomagot csak a bejáratig szállítják.
- A fennmaradó csomagoló dobozokat, papírokat a futár nem viszi el.
14. Átvehetem személyesen a megrendelt terméket?
Raktárunkban személyesen átvehetők a már összekészített rendelések, erről e-mailben értesítjük.
15. Hogyan tudok fizetni?
Fizetni a következő módokon lehetséges:
Banki átutalás
A bankszámlaszám melyre a megrendelést követően az utalást meg kell indítania:
Clickshop.hu Kft.
Magnet Magyar Közösségi Bank
16200010-60478610-00000000
Amennyiben előre utal, rendszerünk az utalást a megtörténte után rögzíti, az utalás megerősítésekor pedig a rendelt terméket kiszállítjuk. A vásárlásról szóló számlát a csomaggal együtt kapja meg, a csomag tartalmaként. Ha rendszerünk nem kap az utalásról megerősítést 5 napon belül, akkor a foglalást töröljük. Ha 8 napon belül sem érkezik megerősítés akkor a rendelést töröljük és eltávolítjuk rendszerünkből.
Fizetés utánvéttel
Amennyiben az utánvéttel való fizetést választja, a megrendelt terméket a rendelés során megadott címre kiszállítjuk, és a rendelés ellenértékét a futárnak kell átadnia.
Utánvét díja: 300 Ft
Fizetés bankkártyával
Amennyiben bankkártyával fizeti megrendelését, ki kell választania annak típusát. A következő kártyatípusokat fogadjuk el: VISA, VISA Electron, Maestro és MasterCard.
Ezen felül a következő adatokat kell megadja: bankkártya száma, lejárati dátuma és a biztonsági (CVC) kódja a bankkártya hátoldaláról. Bankkártyás fizetés esetén a kártyát kibocsájtó bankjánál érdeklődje meg előre, hogy engedélyezi-e az online tranzakciókat. Alapesetben engedélyezni szokták, de vannak kivételek, amikor a bankkártya tulajdonosnak kell kérvényeznie bankjánál ennek lehetőségét.
A bankkártyás fizetés esetén, miután véglegesítette kosarát és a megrendelés folyamatában kiválasztotta a bankkártyás fizetés opciót, kattintson a „Következő” gombra. Ezután a rendelés adatokat erősítse meg, majd kattintson a „Rendelés feladása” gombra. Ezzel a folyamattal egy SSL titkosított űrlapot nyit meg, amelyet a bankunk szolgáltat. Itt tudja megadni hitelkártya adatait és véglegesíteni a vásárlást. Rendszerünk a bank visszajelzése alapján megindítja a szállítási folyamatot.
16. Hol élhetek panasszal?
Minden panaszos ügy folyamatának megkezdése ügyfélszolgálatunkon történik.
Online ügyfélszolgálat: info@clickshop.hu